Sain haasteen Lauralta kuvata tai kuvailla haavevaatteeni. Haavevaate on siis vaate joka on jäänyt pieneksi ja lojuu tuolla kaapin kätköissä toiveena vielä joskus mahtuisi siihen.

Mulla on noita haavevaatteita kyllä vino pino. Varastossa mulla on farkut, joita mä käytin parikymppisenä. Ne on siis aivan out, mutta olisi ihanaa ne joskus saada jalkaan ja napitkin kiinni.

Toinen varastossa odottava helmi, on vuonna 97 siskoni häihin teetetty iltapuku.

Kaapista löysin tämän äitini vanhan nahkatakin 70 -luvulta. Musta toi on aivan aivan ihana, mutta vähän makkarankuori mulle. Se on talvitakki ja en voisi kuvitella että laittaisin takin alle mitään toppia paksumpaa, jos haluaisin takin päälleni saada. Hihat on tosi tiukat ja kiinni kyllä menee, mutta ei tosiaankaan ole niin kovin kaunis mun päällä.

317442.jpg

Toinen kaapista löytyvä juttu on farkkuminari. Olisi ihanaa kun ensi kesänä, tuo hamonen meni päälle ja ilman sitä vararengasta hameen yläpuolella. Hame on kokoa 42 ja siis hieman tiukka tällä hetkellä.

317444.jpg