Olen ehkä kamala ihminen, mutta päätin, että tämän päiväisen ruokailun jälkeen meidän kaikki loput pöperöt lentää kompostiin... Tulee jo korvistakin...

Olen tosiaan nyt päättänyt perustaa tänne blogiini myös laihdutussivut. Kun mä näin kaikelle kansalle uhoan laihduttavani, niin enhän mä voi epäonnistua!! Tammikuusta eteenpäin olisi tarkoitus yrittää elää hieman kevyemmin ja saada elopainosta pois 12 kiloa. Nämä kaksitoista kiloa siksi, että ajattelin, jos viikkovauhti olisi sellaiset puoli kiloa, niin juhannuksena olisi sitten se määrä sulatettu. Katsotaan, katsotaan.

Mä olen kyllä sellainen konkari näissä laihdutus- ja ruokavaliomuutoksissa että. Nyt vaan mietin aloitanko kenties noudattamaan Painonvartijoiden dieettiä tai ehkä alan taas alakarppaajaksi. Siis aivan totaali karpiksi musta ei ole, mutta soveltaen ja maalaisjärkeä käyttäen.

Tässä osoitetta Karppausoppaaseen jos jotain rupesi kiinnostamaan vähähiilihydraattinen ruokavalio. Antti Heikkilän sivuilla myös paljon paljon ajattelemisen aihetta ruokavaliosta ja sen terveellisyydestä nykypäivänä. Mutta paasauksen sikseen.

Tänne siis alkaa ilmestymään ruokaohjeita ja ohjeita kevyistä herkuista. Koska olen sellainen herkkupeppu, että laihduttaminen ilman jotain hyvää ei kyllä montaa päivää tule onnistumaan. Tässä taisi sitten tulla ratkaisu mun laihdutustapaan, jospa kaivan Painonvartijoiden keittokirjan vaan suosiolla esiin!