free image hosting

 Perseelleen männöö tää laihdutus tällä hetkellä. Viikonloppu on ollut katastrofi!! Johtuen ehkä siitä hampaan poistostakin, mutta herkuteltu ja itseä paranneltu ruoan voimin. VOI VOI VOI! Ostin lauantaina ensi viikonloppun kakkua varten karkkipussin, no voitte varmaan arvata aukesko se jo? Pappa toi pojalle nanna, arvaatte varmaan ketä niitä on syönyt?? Mulle tuo karkki on niin heikkous, aivan kuin alkoholistille viina. Kun siihen sortuu, se on menoa!! Äsken en voinut olla syömättä niitä karkkeja, ja nyt ihan oikeasti oksettaa. Se hyvä puoli tässä on etten pysty syömään yhtä paljoa kuin ennen, mutta toisaalta, niitä riittää tuolla kaapissa houkuttelemassa pitemmäksi aikaa. Pitikö mun ostaa niitä kakkuun tarvittavia salmiakkeja jo nyt, pitikö? Olivat tarjouksessa... Olisi mun pitänyt itseni tuntea... Kahvipöydässä pystyin sentään olemaan syömättä herkkuja, tosin pojan kanssa vedettiin niitä karkkeja. Vielä kaiken huipuksi, kun vasemmalta puolelta otettiin se viisaudenhammas pois, on sitkeän karkin syöminen pelkästään oikealla puolella aika hankalaa, mutta hyvin onnistuu, kun koko ajan muistaa varoa.

Nyt yritän itseäni ottaa niskasta kiinni ja saada takaisin kevyen ruokien pariin. Siis ihan oikeasti nämä viimeiset viikot on ollut tosi hyvä olo, kun ei ole ollut siinä kamalassa väsyttävässä sokerihumalassa. Pitikö se hyvä olo pilata, pitikö??

Mutta, mä en uskalla kiivetä vaa'alle, joten siirsin mittauspäivän keskiviikolle. Olen tosi luuseri ja pelkuri, tiedän. Mutta maanantai on vaan ihan hirveä punnituspäivä, kun viikonloppuna aina tulee hieman herkuteltua. Ja toinen "tekosyyni" on, että merkitsen ruokani Painonvartijoiden Syö ja Nauti -ohjelmaan ja siinä mun viikon lopettajaispäivä ja punnituspäivä on keskiviikko. Joten näin. Plussaviikko sieltä on kuitenkin tulossa, se on varmaa. Mutta itsepähän olen sen hankkinut!!

Mutta aurinko paistaa ulkona ja pakkanen paukkuu. Takassa räiskyy tuli ja hyvä kirja odottaa, mikäs tässä on ollessa?

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!!

           Myspace layouts