Image hosting

Ensimmäinen laihdutusviikko on sitten lopuillaan ja aika analysoida syömisiään. Mun aloitus on ollut aika vaisu ja jokaiseen päivään on mahtunut herkuttelua. Innolla odotan huomista vaa'alla vierailua! Laskin mielenkiinnosta tämän päivän pistesaldon ja sain lukemaksi 25,5 syötyä pistettä. Ihan hyvin, pistemääräni, jotta laihtuisin on 23. Eli aika hyvin olen aisoissa pysynyt. Maanantaista sitten rupean laskemaan noita pisteitä tiiviimmin. Laatikko, missä mun Paikkareiden CD on, on edelleen tiukasti lukossa. Mutta etsin mun vanhat Paikkareiden ohjeet ja niillä mennään, kunnes laatikko aukeaa.

 

Mutta tosta mun ruokapäiväkirjasta sen verran, että käykäähän lukemassa se ja antakaa palautetta. Jos ja kun huomaatte parannettavaa tai mitä pitäisi lisätä tai ehdottomasti vähentää, kertokaa kertokaa! Myöhäistä, tuhosin vahingossa 1. viikon ruokapäiväkirjan kokonaan. Joten kommentointi ei onnistukaan, kiitos vaan Jonnalle, joka ehti kommentoida!

 

Itse tiedän ainakin, että voisi ehkä noita herkkuhetkiä vähentää, mutta toisaalta jos ne mahtuu pisteisiin, niin miksi vähentää? Sokeri tietysti on pahasta, mutta makeutusaineella olen yrittänyt makeuttaa kaikki.

Toinen on tuo leivän syönti, sitä tulee syötyä aika paljon, mutta kovin olen yrittänyt vaihtaa vaalean leivän ruisleipään.

Meillä tosiaan kaikki mahdollinen valkoinen jauho on vaihdettu täysjyvätuotteisiin.

 

Me Naiset -lehdessä oli sellainen vaihtoehto-taulukko. Siis suurikalorinen herkku ja vieressä millä tavoin voisi keventää. Mulle aika kiva yllätys oli että 1 dl vaahtokarkkeja oli vain 45 kcal! Siis niitä voisi herkutellakin makeanhimoon. Tietääkö joku, mitä niissä sokerittomissa karkeissa on kaloreita?

 

Samaisessa lehdessä oli myös kerätty TAAS KERRAN kaikki parhaat pikadieetit. Siis TÄH, eikö jo jokainen tiedä miten painoa kannattaa pudottaa, miten joku lehti vielä jaksaa jauhaa jostain kaalikeitto- tai lentoemäntädieetistä?? Siis laihduttaako joku oikeesti vielä noilla keinoilla? Olen muuten itsekin joskus ollut vissydieetillä, myönnetään. Taisi olla vuosi 1995. Ja dieetti jäi toiseen päivään kun illalla piti syödä 250 g kalkkunanleikkeleitä, YÖK!

Image hosting